Trööött..

Hej!
Trött som fan idag.. Sov ca 4 timmar inatt..
Men det är sånt som händer när man är uppe hela natten :)
Var ju ute med vänner igår :) Elle, Frida, Anna, Hanna mf.l.
Det var kul :) Lite kallt men men..
Sen var det ju inte så mycke folk ute heller så tillslut gick man upp till en lägenhet och satt där med folk i 20-25års åldern (:
Det var trevligt och höll ju på att dö av skratt då och då :)

Sen skulle man ju upp idag och köra skoter och det blir man inte mycke piggare av.
Men det är alltid kul och köra litte. Sen när vi kom hem så gick jag upp och satte igång musik och sen la jag mig på sängen och det var ju ett misstag för såklart så somnade jag och sov ju säkert 2 timmar :P

Men nu är jag halft vaken iaf :)

Föresten, tänk på en färg du aldrig sett och sen ska du förklara den utan att använda andra färger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0