Onsdag gott folk (:

Onsda idag för er som missat de ;)
Dryg dag.. Har inte hänt så mycket.. Har varit på skolan.. Hade 80 minuter håltimme och de är ju kul.. not.. men bättre än att ha lektioner :P
Har träningsverk sen dansen igår.. Men det är nästan skönt för då vet man att man gjort nåt bra ^^ Kul var det ju oxå så och nu kan jag inte sluta dansa heller x)
Nu ska jag tvätta kläder å sen ska ja bara lata mej tro ja :)

Så hejdå för nu ska ja göra nå nyttigt ;)

Fan vilken lust ja har å ta kort föresten.. har en idé men den är lite för stor :/ får se hur de blir..


Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill vara med dig igen Mia! & ta kort måste vi ju med för vi är dom allra bästa modellerna! :'D

& du & jag ska till stan igen också de får vi inte glömma!

hah ses imorron, <3

2010-02-03 @ 21:23:00
URL: http://anniesofiagalliner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0