Fanta och rosé (:

Hahahahahahahaha!!!! xD
Jag tycker att det är lite småroligt att alla stör sig så extremt mycket på '1 2 3 fanta och rosé'.
Jag menar varför just den låten?
Den är ju inte särskilt extrem på nåt sätt alls tycker jag.
Jag menar '1 2 3 alla brudar ner på kne'.. eeh? as-dåligt rim men det finns mycket 'värre' texter.
tex.
sommarpojkarna - lilla hjärtat
björn rosenströms alla låtar
pittbull- hotel room service
pittbull - go girl
Mikey mic - swedish girls
å massa fler..
Det finns fan låtar som bara handlar om 'sånt' x)
Stör mig inte alls på sånt, finns 'sånna' låtar som e grymt bra oxå (:
(typ swedish girls ;))
och jag fattar inte riktigt..
varför haka upp sig på EN mening i en låt där de värsta de säger annars är 'vad gör vi? nu kör vi'?
Jag tycker inte 'fanta och rosé' är särskilt bra men jag va inte ensam om att dansa till den i dunder-tältet heller ;)
Och till att dansa duger den helt klart (:

http://www.youtube.com/watch?v=1kpR1OkMt6w
Där har ni den (:
Den låt som alla utan humor å självförtroende inte klarar av ;)



Kommentarer
Postat av: Ebba

Den är ju iknte bra, men inte sådär så att man gå å typ tkr den e störd lr så! de e en typiskt Ebba mia låt alltså till humorn :p

2010-08-09 @ 12:35:15
URL: http://ebbajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0