Bebbis :)

Min kära vän Ebba klagade just på att ja skriver för lite här
så de här inlägget är för dej Ebba ;)

Bor i staden nu och har börjat dans på vittra gymnasium, en friskola (:
Väldigt soft faktiskt ^^
Grym mat oxå ;)
Kom precis från skolan nu så (:

Nu sitter jag å en liten nyckelpiga här å bara tar det lugnt ^^

Helgen har varit bland de sämsta helgerna jag varit med om..
Bortsett från mina underbara vänner ((: (ni vet villka ni är)
Veckan kommer bli full av dans å sen hoppas jag på en mkt bättre helg :)
Har redan börjat planera ;)

finns nog inte så mkt att säga..
Vrf helgen var dålig är inget jag tar här..
Alla inblandade vet vad jag menar..

Ska försöka blogga lite mer nu då:)
Nu blir det stan och träffa Andrea :))

Pusss på dej Ebba ;))

Kommentarer
Postat av: Ebba

duktig ;)

2010-08-30 @ 21:57:22
URL: http://ebbajohansson.blogg.se/
Postat av: Ebba

duktig ;)

2010-08-30 @ 21:57:39
URL: http://ebbajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0