Ego-dag ;)

Hejhej (:
Idag har jag klicka en massa ego bilder och gjort fransk manikyr på mig själv.
Haha, blev väl inte så jätte jämt och fint men de duger x)
Imorgon blir det Hammerwallye och vara med Frida, Ebba och Hanna ^^
Tror det blir stan på torsdag sen är freda tom än så länge och på lörda blir de dansgala på flata ;)

Har även fått 1 gb musik av Jonas ^^
Så nu har ja Sveriges bästa spellista och i iTunes dessutom så ja slipper all jävla spotify-reklam.
Meen.. Min iPod var för liten för alla låtar :(
Tror jag ska rensa den lite mer så ja får plats me nåra fler :)

Jao, eftersom jag inte har så mycke mer att skriva så får ni se några bilder (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0