-1394-

My body akes from misstakes.
-
Tårarna rinner längs kinderna och ner mot halsen och nacken där jag ligger.
Jag känner kylan längs ryggraden och inser att det här är det närmaste en känsla jag kommit på länge.
Inser att närhet är något jag drömt om.
Jag tänkte ringa men jag vill inte störa.
Tänkte tanken igen men kände mig jobbig.
Vill inte att du ska tycka synd om mig.
Vill inte att du ska behöva vagga mig som ett barn.
Känner för första gången min egna lukt på tal om ingenting.
Luktar helt okej.
-
Well let me bend your ear
Because I'm never really there.
When shadows turns to light.
And hope into despair
Well there's no place left to hide, from the loneliness inside.
And missin' you is like kissin'
Cyanide.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0