-1234-

-
Lägenheten är nystädad, jag är nystädad och klockan är inte 8 än ^^
Jag njuter, ordning och reda är så skönt även om det kanske inte märks att jag tycker de med tanke på hur det brukar se ut. Av någon annledning dricker jag alltid te efter jag städat. Vana kanske, eller så njuter jag mer av att det är rent och känner mig vuxen när jag dricker te. Lyssnar på Marianas Trench, U2 och lite Johnny Cash.
Imorgon är det fredag, 3 timmar dans på morgonen, träffa mami och sedan blir det nog en trevlig kväll med X-men, vin och sällskap, mina hundar. Nejmen, Petra, Kara, Jimmy, Jesper, Sebastian och kanske någon till, de här var inte min plan, har ingen koll, har bara en lägenhet folk tycker om. Nejmen, det ska bli kul, hoppas jag :) Det är ju kul folk iallafall.
Nu är klockan halv 10, vilken otrolig tid det kan ta för mig att få till ett inlägg..
Men nu ska jag sova iallafall ^^
Thihi.
-
-
Megabild.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0