-1590-

Ibland önskar jag att jag ver en såndär tjej som blev snygg på bild även om jag skelar och räcker ut tungan.
-
Jag ska försöka göra ett vettigt inlägg på ungefär 7 minuter innan Grey's Anatomi börjar, vet ni inte vad det är så googla de. Sen när ni gjort det är ni fast och laddar ner allt. Fast det är ju olagligt.
-
Anyways. Jag har dansat ganska mycket idag, det var kul, fast jag blir så otroligt äckligt arg på mig själv när jag inte sätter steg. Jag borde inte ens förvänta mig att sätta stegen vi gjort idag med tanke på att jag inte varit med på 2 gånger. Men jag har som vanligt på tok för höga krav på mig själv vilket gör att jag blir arg och gråter. Haha, jag hoppas ni förstår vad jag menar.
-
Nu har jag duschat och satt mig i sängen och tänker inte kliva upp.
Lillördag, jag hoppas ni har kul.
Klockan närmar sig Grey's.
Sees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0