-1534-

Hej, underbara vänner. Igår var det en tokig kväll, umgicks med folk jag inte kände hemma hos mig och hade faktiskt riktigt kul, sådär på en lagom nivå. Det var vin, öl, x-men, vampire diaries och en massa chillande. Men min lägenhet fick betala för det, jag flydde till strömsund och lämnade Petra med alla tusen ölflaskor, miljoner glas och diverse saker på helt fel ställen.
-
Var på middag hos min broder idag, thihi, mys, god mat och grejjer.
Nu är jag jättetrött för jag har sovit ungefär fyra timmar sen sju igår morse.
Jag måste hitta ett par vingar till på fredag för då är det halloween, som jag förståt det hela iallafall, och jag ska vara kvinnliga angel från x-men efter som vi är runt sju som ska vara x-men figurer, så be aware, vi kommer att äga östersunds mörka gator fredag kväll, natt och lördag morgon.
-
Näe, godnatt nu!
-Bäst-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0