-1379-

Hej, jag har en bild och allt till ett inlägg igentligen men jag orkar inte göra ett ordentligt inlägg nu. Gör det imorgon, lovar på hedersord. Inte för att jag tror att så många bryr sig ifall jag uppdaterar min blogg men jag tycker iallafall att det är kul! Me, myself and I. Det är nog lite så jag borde tänka nu, fast ja. kanske inte för mycket.
-
Anyways.. Har ni märkt att jag alltid skriver 'igentligen' och inte 'egentligen' som det igentligen stavas? Det är inte ett stavfel, jag tycker bara att det är snyggare att skriva egentligen med i. Jag skriver som jag tycker att det ser bra ut och om det råkar vara ett stavfel här och där spelar det ingen roll. Men just igentligen skriver jag med mening. Ehehehe.. Intressanta saker.
-
Jättetrötttjej.com. 3 t på rad. tihi. GOODNAATTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0