-1337-

Hej.
Haha, jag var tvungen att skriva hej tre gånger innan det blev hej. Jag är på tokbra humör. Jag vill spela trummor, jag kan inte spela, men jag vill. Jag har städat, jetenöjd. hihi. Nu ska jag kolla på senaste greys och äta muffins och dricka te, som en engelsk dam, eller nåt. Sen ska jag tvinga petra och städa resten, jag ska sitta och kolla på och vara skadeglad, hehe. Jag tycker om att bli vän med fräna människor på facebook som man igentligen inte känner, jag blir så nöjd då av någon annledning. Jag lyssnar på den här låten just nu. Gammal men bra, det finns ju inget bäst före datum på musik tack och lov, fan vad dålig musik vi skulle vara tvungen att lyssna på då om en låt hade ungefär samma hållbarhet som mjölk. Vad jag hoppar imellan massa saker, måste vara för att jag har mycket i huvudet, men ni märker ju att det inte är något vettigt.
-

Kommentarer
Postat av: elin

tja, ses snart eller?

tjaråå

2011-10-18 @ 13:27:32
URL: http://elinejderkrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0